Danmarks lykkeligste Community manager

Ansøgningsfrist: 26. September 2023


Kan du skabe lykke gennem sociale medier? Vil du være motor i et lykkeligt fællesskab og fortælle gode historier med humor og masser af kærlighed? Så er du måske den nye Community manager i LykkeLiga. 

Til at håndtere den daglige kommunikation på vores mange platforme søger vi en kollega med humor og gode formidlingsevner. Hos LykkeLiga har vi opbygget en følgerskare på næsten 150.000 brugere fordelt på bl.a. Facebook, LinkedIn, Instagram og TikTok. Desuden har vi et stærkt netværk af familier til vores LykkeLiga-spillere samt frivillige trænere. Til at sikre konstant, effektiv og kærlig kommunikation på alle platforme og til alle vores målgrupper, har vi brug for en person med stor empati og en skarp pen. 

Image

"LykkeLiga er bygget på begejstring, highfives og kærlighed. Det skal kunne komme ud gennem dine tekster!"


- Mikael Espensen, Kommunikationskaptajn - LykkeLiga

Om opgaverne


I samarbejde med LykkeLigas øvrige personale og under ledelse af vores Kommunikationskaptajn vil du komme til at stå for at engagere og udvikle vores online og offline fællesskaber. Det drejer sig bl.a. om udsendelse af nyhedsbreve, produktion af indhold til sociale medier, mail- og telefonkontakt til forældre og trænere samt planlægning og produktion af redaktionelt indhold. En helt central opgave er desuden at sørge for tilstedeværelse i kommentarspor og besvarelse af henvendelser, som vi får gennem vores mange kanaler. Desuden bliver du vores interne korrekturlæser - så du har nok opdaget et par kommafejl i opslaget her!

Som en del af et lille team vil du få mulighed for at tage masser af ansvar. LykkeLiga har store ambitioner for de kommende år og kommunikation bliver helt centralt i vores videre færd. Derfor får du stor mulighed for at udvikle dig fagligt. Du vil også få en rolle i samarbejdet med vores partnere som fx normal, Hummel og DanskHåndbold. 

 


Om dig


Du skriver godt! I et nærværende dagligdagssprog kan du både bruge humor og gejst i dine tekster. Det gælder både når du skriver artikler og når du besvarer mails. LykkeLiga er funderet på positiv energi og højt humør - det skal skinne igennem alt hvad vi gør. Du interesserer dig for både fotografi, video og grafisk arbejde, men det er ikke nødvendigvis her du har den største erfaring. Dog har du lyst til at lære og er ikke bange for at prøve nye ting. 

Du har let ved at gribe telefonen, er positiv og kan lide at tale med mennesker. Fagligt er du struktureret, undersøgende og nysgerrig. Du får tingene gjort og indholdet udgivet - også selv om der liige mangler 10 procent. Og så kan du mærke vores projekt i hjertet ❤️ 

Du har

  • Stærke kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt
  • Erfaring med sociale medier og online fællesskaber
  • Evnen til at arbejde selvstændigt og som en del af et team
  • En ægte interesse for at hjælpe andre og skabe positive forandringer
  • Evnen til at skabe engagerende indhold

Vi tilbyder

  • En meningsfuld rolle med mulighed for at gøre en reel forskel
  • En sjov, skør og nytænkende arbejdskultur
  • Fleksible arbejdsforhold
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling

Du har sikkert allerede erfaring med community management og udviser faglig modenhed. Din alder, baggrund og uddannelse har mindre betydning for os. 

Om LykkeLiga

LykkeLiga skaber lykke for børn og unge med særlige behov. Det gør vi blandt andet gennem danmarks lykkeligste håndboldliga, hvor 1200 børn og unge spiller verdensklassehåndbold i 80 klubber. 


Det praktiske

Stilling: Community manager

Ansættelse: Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid og er lokaliseret i Aalborg.

Løn: forhandles

Ansøgning: Drop den kedelige pligt-ansøgning. Send os noget, hvor vi kan fornemme, hvad du kan!

Ansøgningsfrist:
26. september

Spørgsmål:
Mikael@lykkeliga.dk
28 86 45 88

Opstart:
November-December 23

Ansøgninger sendes til job@lykkeliga.dk - skriv "Community manager" i emnefeltet